Saturday, October 22, 2011

Nak Satu bende je......!!!!

dalam hidup aku, aku cume nak satu bende je....
jumpe kwn2 aku....
babnyer............ aku rindu giller ngan diaorg..
aritu aku ade jumpe aisyah...
kat stadium.....
best giller....
bkan aisyah je.. tasya, amira kamarul azhar, pastu sape entah aku dah x ingat  name die...
mmg best... tapi nak jumpe cekgu sksm... rindu sngat2...
rindu kwn2, cekgu...
klu korang nak tau, aku nie muke bdak dtg sek lambat...
sampai kene marah ngan cekgu azhar pun aku dah x kesah....
hehehhe
teruk kan...
yg paling aku x leh nak lupe...
2008, amirul kot name die... aku pun dah x ingat name die...
die takut kan aku dengan labah2 mainan...
aku menjerit sampai nangis....
hehehhe.....
sampai sekarang aku fobia ngan labah2...
geli aku tengok...
hahahaa
k lah sampai sini je ....
nanti aku sambong balik tau...
bye.....
:)
:(
:*
:@

No comments:

Post a Comment